بیمارستان کاپی

ماموریت های بازی بیمارستان کاپی

بیمارستان کاپی

ماموریت های بازی بیمارستان کاپی

انجمن پزشکان بیمارستان کاپی

تو انجمن های دکتر ها رادر شهرک پزشکان پیدا خواهی کرد .به یکی از انجمن ها ملحق شو تادکترهایی را ملاقات کنی دربارهی خرید با هم صحبت کنید و موقعیت کلی را در بخش معامله بیمار را مرور کنید. در دسترسی به انجمن دکترها، 3 گزینه ممکن روی تابلوی زنگ در وجود دارد:

در طبقه همکف
دردربان. ،لیستی از انجمن دکترهای موجود . تا به صفحه ی مقدمه ای انجمن دسترسی پیدا میکنی.دراینجا به جز مرور اطلاعات مختلف از قبیل شرح انجمن ،تاریخ تاسیس آن ولیست اعضا تو میتونی تا تقاضای پذیرش در ان سازمان را پر کنی به راحتی بر تقاضا نامه کلیک کنی و دلیلی که میخواهی عضو این انجمن خاص شوی، را وارد کنی هر چه متن تو جالب تر (هوشمندانه تر ) باشد شانس پذیرش تو بیشتر می شود

در طبقه اول دفترمسابقهرا می یابی.اینجا میتونی در مسابقههایی شرکت کنی، با پیدا کردن محصولات مورد نیاز ی که در مغازه نمیتونی انها را پیدا کنی (مثل لاله گوش و بخشهای بی فایده ی دیگر بدن )که .می توانی در ابزار سرمایه افزا بیابی (میتوانی در پایین مشاهده کنی) در طبقه دوم میتوانیانجمن دکتر های جدید رابیابی.این کار حق الزحمه 10 سکه را برای تو هزینه دارد .
به عنوان موسس میتوانی نائب رئیسی بر سر کار بگذاری،شرح انجمن را تغییر دهی،پیغام هایی به تمام اعضا بفرستی، با همدیگرگروه راز پزشکی ایجاد کنی. از چت باکس استفاده کنی، به طور بی پایان صحبت کنی و عنوان چت کنفرانس و آمارها را بدست آوری. انجمن دکترها فرصتی ایده آل برای آشنا شدن با دیگر بازیکنان ،بحث درباره یارجا ع بیماران نا خواسته و الحاق نیروهابرای ایجاد گروه راز پزشکی است. نکته ایده خوبی است که شروع به جمع اوری محصولات از جمع اوری کمک های مالی در اوایل بازی کنیم .
.
ابزار جمع نزدیک اوری کمکهای مالی انجمن دکتر در سمت دست چپ تابلوی زنگ در پیداا میکنیرویتصویر پیش زمینه .کلیک کنید .اینجا میتوانی به تعدادی که دوست داری.پولک ها را اهدا کنی روز بعد گستره ای از محصولات را در عوض آن دریافت میکنی، از مغزها تا موفین تاپس. همه آیتم هایی را که از طریق ابزارجمع اوری کمکهای مالی ذخیره شده در قفسه ی جمع اوری کمکهای مالیمی یابی و به آسانی یکبار دیگر برجمع اوری کمک های مالیتان کلیک کنی وبا نقشه ای که در سمت دست راست خواهی دید قادر خواهی بود، از این محصولات استفاده کنی.وقتی که در مسابقات شرکت میکنی یا وقتی که تلاش داری راز پزشکی را ایجاد کنی بنابراین همیشه ایده ی خوبی برای دزدیدن موفین تاپس، لاله های گوش و چیزهای دیگر وجود دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.